انجمن صنفی آبکاری ایران

تفاهم انجمن صنایع آبکاری با گروه رسانه ای پیام آبکار

تفاهم انجمن صنایع آبکاری و گروه رسانه ای « پیام آبکار» جهت ارائه خدمات به ذی نفعان صنعت آبکاری ایران

انجمن صنایع آبکاری و گروه رسانه ای «پیام آبکار» جهت ارائه خدمات به ذی نفعان صنعت آبکاری ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

اطلاع رسانی، معرفی فعالین و ارتقاء علمی و فرهنگی ذی نفعان صنعت استراتژیک آبکاری از جمله اهداف این تفاهم نامه یک ساله است.

در این تفاهم نامه همچنین طرفین به انجام اموری برای اعضای انجمن صنایع آبکاری ایران از جمله معرفی محصولات آنها در مجله پیام آبکار با تخفیف ویژه متعهد شدند.

گفتنی است، مجله پیام آبکار تنها مجله تخصصی فعال در صنعت آبکاری بوده که نسخه الکترونیکی آن علاوه بر دانشگاه ها و صنایع  بزرگ مرتبط، در اختیار تمامی ذی نفعان صنعت بزرگ آبکاری قرار می گیرد.

تفاهم انجمن صنایع آبکاری و گروه رسانه ای « پیام آبکار» جهت ارائه خدمات به ذی نفعان صنعت آبکاری ایرانانجمن صنایع آبکاری و گروه رسانه ای «پیام آبکار» جهت ارائه خدمات به ذی نفعان صنعت آبکاری ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.اطلاع رسانی، معرفی فعالین و ارتقاء علمی و فرهنگی ذی نفعان صنعت استراتژیک آبکاری از جمله اهداف این تفاهم نامه یک ساله است.در این تفاهم نامه همچنین طرفین به انجام اموری برای اعضای انجمن صنایع آبکاری ایران از جمله معرفی محصولات آنها در مجله پیام آبکار با تخفیف ویژه متعهد شدند.گفتنی است، مجله پیام آبکار تنها مجله تخصصی فعال در صنعت آبکاری بوده که نسخه الکترونیکی آن علاوه بر دانشگاه ها و صنایع  بزرگ مرتبط، در اختیار تمامی ذی نفعان صنعت بزرگ آبکاری قرار می گیرد.