آخرین ارسالها

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10
11
فرآیند آبکاری مس- نیکل- کرم / نیکل مات
« آخرين ارسال توسط َabolfazl نوامبر 14, 2017, 02:24:17 pm »
لطفا درمورد فرایندهای پوشش‌دهی نیکل مات منبع معرفی کنین!
12
استاندارد و آبکاری / سئو سایت حرفه ای و موفقیت سایت
« آخرين ارسال توسط gholami724 اکتبر 11, 2017, 12:22:18 pm »
سئو سایت حرفه ای و موفقیت سایت



سئو سایت حرفه ای تاثیر بالایی در موفقیت شما در هر حوزه کاری دارد. در حقیقت موفقیت شما بستگی به موفقیت وب سایت شما دارد. شما باید در رابطه با تاثیر گذاری سایت خود و میزان ارتباطی که سایت شما می تواند با کاربران برقرار کند، اطمینان حاصل کنید. این موضوع برای موتورهای جستجو همچون گوگل اهمیت بالایی دارد. همچنین گوگل به ساختار سایت و تغییراتی که روزانه روی سایت انجام می شود، توجه زیادی دارد. کسب و کار شما چه کوچک باشد چه بزرگ باشد، ترافیک سایت شما چه برای فروش محصولات باشد چه برای بازاریابی باشد، نیاز به کارشناس حرفه ای سئو دارید. [url=http://www.web24.ir/article/120/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.aspx]سئو سایت حرفه ای[/url]  باعث کسب رتبه بالا در گوگل می شود و موفقیت شما را رقم می زند. وبسایت شما ممکن بزرگ باشد و محتوایی بسیار غنی داشته باشد، ولی آن طور که باید بازدید کننده نداشته باشد.همچنین ممکن است بازدید کننده خوبی داشته باشید ولی آن طور که باید خرید از سایت انجام نشود. اگر بازدید خوبی دارید اما هدفی که از سایت دارید؛ اعم از فروش محصولات و خدمات؛ آن طور که باید برآورده نمی شود نشان دهنده ان است که کلماتی که برای بهینه سازی انتخاب شده اند، مناسب و هدفمند نبوده اند. در این حالت شما تمام مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید و ممکن است این افراد دیگر وارد سایت شما نشوند و این موضوع تاثیر منفی روی کار شما خواهد داشت. پس علاوه بر لزوم اعمال سئو سایت حرفه ای روی وبسایت، بحث انتخاب صحیح کلمات کلیدی اهمیت بالایی دارد.

ارجاع پروژه بهینه سازی سایت به یک شرکت حرفه ای که در این زمینه تبحر دارد و می تواند مسئولیت کار شما را بر عهده بگیرید، ضروری به نظر می رسد. سئو سایت می تواند این مسئولیت را پذیرفته و به بهترین نحو برآورده سازد. این مجموعه، سایت شما را بررسی می کند، در مورد اهداف شما و اهداف بازدیدکنندگان شما از شما سوال می کند، راهکارهای بهبود رتبه در گوگل برای حوزه کاری شما را شناسایی و با ایفای اصول سئو سایت، سایت شما را به صفحه اول گوگل می آورد. راهکارهایی که این مجموعه برای شما در نظر می گیرد، با توجه به پروژه و اهداف شما می تواند شامل مواردی نطیر تغییرات روی ساختار سایت، html، تگ ها و عناوین سایت شود. تثبیت مسائلی که مربوط به ساختار سایت می شود و مواردی که روی کرال کردن گوگل تاثیر دارد و اخذ لینک های خارجی با کیفیت بالا توسط این مجموعه با شعار سئو سایت حرفه ای روی سایت شما انجام می شود.


13
استاندارد و آبکاری / سئو مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی
« آخرين ارسال توسط gholami724 اکتبر 11, 2017, 12:18:37 pm »
سئو مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی



مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی  | سئو :  تیم بازاریابی اینترنتی وب نوش تیمی متشکل از افرادی با تجربه در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد که دارای تجربه ای بالا در زمینه ایده های تجاری می باشد . لذا افراد متخصص ما بعد از بررسی های فراوان در زمینه بازاریابی اینترنتی فاکتورهای بسیاری برای این کار جمع آوری کرده اند که مهمترین آنها در حال حاظر که مورد استفاده قرار می گیرد : ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ویدئو مارکتینگ و برخی از کارهای تبلیغاتی دیگر که وب نوش مهمترین آنها برای مسب در آمد از وب سایت را سئو و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می داند . تلفیق موارد بالا با بازاریابی سئو می تواند قدرت بزرگی به وب سایت دهد . چرا که برخی از آنها در نهایت از فاکتورهای جزئی برای [url=http://www.web24.ir/article/120/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.aspx]سئوی حرفه ای[/url] سایت نیز می باشد در زیر به بازاریابی اینترنتی بااستفاده از سئو وب سایت می پردازیم

سئو چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟

در رابطه با سئو و تعاریف آن در بخش سئو چیست ؟ می توانید کامل آن را تحلیل کنید. ایده ای به ذهن ما می رسد که بتوانیم از اینترنت کسب در آمد داشته باشیم بدون اینکه کار فیزیکی زیادی انجام دهیم . قدم اول برای ورود به اینترنت و انجام ایده خود طراحی وب سایت برای ایده مد نظر می باشد که خود طراحی وب سایت نیز تاثیر در بازاریابی دارد که ما از تمام فاکتورهای طراحی سایت در این مقاله می گذریم پس اولین قدم طراحی سایت است . حال ما وب سایت خود را طراحی کرده ایم و می خواهیم از طریق این وب سایت خدمات ، کالا ها ، محصولات و … را برای سراسر دنیا معرفی و بفروشیم . می دانیم در مرحله اول حرکت کسی ما را نمی شناسد و وب سایت ما را نیز هنوز نمی تواند ببینید که ما در همون روزهای اول افتتاح سایت بتوانیم کسب در آمد داشته باشیم .
14
استاندارد و آبکاری / اصول و مراحل طراحی سایت حرفه ای
« آخرين ارسال توسط gholami724 اکتبر 11, 2017, 12:12:54 pm »
اصول و مراحل طراحی سایت حرفه ای



مرحله اول: جمع آوری اطلاعات

اولین گام در طراحی یک سایت حرفه ای موفق، جمع آوری اطلاعات است. برای نشان دادن هدف سایت و جلب نظر بازدید کننده شما نیاز به جمع آمری اطلاعات درستی از کسب و کار خود دارید و یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت است که به کاربران درک درستی از وب سایت شما و خدماتتان ارئه می دهد.

مرحله دوم: برنامه ریزی

با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در فاز ۱، حال زمان برنامه ریزی سایت می باشد که توسط طراح سایت شما انجام می گردد و نقشه سایت را ترسیم می نماید.



نقشه سایت فهرستی از مطالب اصلی و فرعی سایت است که به عنوان یک راهنما برای طبقه بندی مطالب سایت شما بکار گرفته می شود. سادگی این طبقه بندی و ارائه یک نقشه راهبری کاربر به سمت هدف، می تواند به میزان قابل توجهی تعداد مشتریان شما را ارتقا دهد.

در طول مرحله برنامه ریزی، طراح سایت شما تصمیم می گیرد که استفاده از چه پلتفرم و فن آوری مناسب سایت شما است.

مرحله سوم: طراحی

حال زمان طراحی سایت شما متناسب با نوع و عملکرد وب سایت شما است. مسلماً مخاطبان هدف نقش بسزایی در [url=http://www.web24.ir/page/132/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.aspx]طراحی سایت حرفه ای[/url] شما دارند. وب سایتی که دارای مخاطب نوجوان است مسلماً با یک وب سایت شرکت مالی بسیار متفاوت خواهد بود.

همچنین استفاده از لوگوی شرکت و رنگ سازمانی شرکت در طراحی سایت نیز به تقویت هویت برند شما کمک خواهد نمود. طراح وب سایت شما یک یا چند طرح اولیه از وب سایت شما ارائه می دهد که معمولا بصورت یک عکس می باشد . بعضی از طراحان نیز با ایجاد یک آدرس اینترنتی آزمایشی نسخه ای از سایت را برای شما به نمایش می گذارند.

در هر صورت طراح باید شما را در جریان مراحل طراحی بگذارد تا آنچه طراحی می شود با سلایق شما نیز مطابقت داشته باشد. و ارتباط مناسب بین طراح و شما می تواند به موفقیت پروژه کمک بسیاری نماید.

مرحله چهارم: برنامه نویسی و توسعه

حالا نوبت برنامه نویسی و توسعه وب سایت شماست. در این زمان طراح وب سایت برای تبدیل طرحهای اولیه وب سایت به یک وب سایت واقعی دست بکار می شود. که در ابتدا طراحی صفحه اصلی سایت و سپس تهیه یک پوسته برای صفحات فرعی اجرا می شود. عواملی مانند منوها، اسلایدشوها، گالری محصولات، سبد خرید و … همگی در این مرحله ایجاد می شوند. شما می توانید با ارتباط با طراح سایت خود از روند تکمیل پروژه آگاهی یابید.

مرحله پنجم: تست و تحویل سایت

در این مرحله طراح سایت، نسخه آزمایشی سایت را در آدرسی منتشر می کند. شما با تست سایت و امکانات درخواستی می توانید تمامی قسمتها را مورد آزمایش قرار دهید. پس از تایید نهایی، طراح سایت شما برای آپلود فایلها در مسیر اصلی سایت اقدام می نماید. اگر شما قبلا هاستینگ خریداری نمده اید، باید اطلاعات هاستینگ خود را برای دسترسی به مدیریت فایلها و دیتابیس در اختیار طراح بگذارید.بعضی از فعالان طراحی سایت، خدمات ثبت هاستینگ و دامین نیز ارائه می دهند.

سایر جزئیات نهایی شامل می تواند شامل آموزش پنل مدیریت هاستینگ و مدیریت وب سایت باشد و همچنین بکارگیری خدمات سئو جهت اخذ رتبه در موتورهای جستجو متناسب با کلمات کلیدی شما.

مرحله ششم: نگهداری و بروز رسانی

طراحی و راه اندازی اصولی سایت شما صرفا برای موفقیت سایت شما کافی نیست. شما به آپدیت مداوم مطالب و محصولات خود نیاز دارید. شما با طراحی یک وب سایت داینامیک که دارای پنل مدیریت است، می توانید وب سایت خود را مدیریت نمایید. با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب توسط طراح سایت، شما می توانید با دانش فنی پایین نیز به مدیریت وب سایت خود بپردازید.

15
تصفیه پساب آبکاری / شرایط دریافت کارت بازرگانی
« آخرين ارسال توسط marjan_h سپتامبر 20, 2017, 12:48:42 pm »
بر اساس تعریف گمرک، کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخصی حقیقی باشد چه شخصیتی حقوقی، می‌تواند با داشتن آن اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا کند. این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل‌کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بر دارد.
بسیاری از افراد علاقمند به فعالیت های بازرگانی، برای دریافت کارت بازرگانی از طریق وزارت بازرگانی اقدام می‌کنند.برای [url]شرایط اخذ کارت بازرگانی حقیقی [/url="http://tarazandishan.com/index.php/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B4%D8%B1%D9%82-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/110-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%DB%8C.html"]اگر درک درستی از نحوه درست این کارت وجود نداشته باشد، با تمام مزیت‌هایش می تواند دردسرساز هم باشد.

در همین راستا چند ماه پیش که در خبرها خواندیم عده ای با اجاره دادن کارت های بازرگانی شان به قاچاق کالا در کشور دامن زده اند و یا عده ای از صادرکنندگان برای فرار از زیر بار برخی قوانین، با کارت بازرگانی دیگر افراد (که عمدتا هم روستایی بوده‌اند) اقدام به واردات کالا می‌کرده‌اند.

کاربردها

1 -  ثبت سفارش و ترخیص کالا
2 -  واردات از مناطق آزاد
3 -  مبادرت به حق العمل کاری در گمرک
4 -  صادرات کلیه کالاهای مجاز

شرایط صدور

الف) اشخاص حقیقی ایرانی

داشتن حد اقل 21 سال تمام.

برگ پایان خدمت نظام  و یا برگ معافیت برای آقایان.

داشتن سه سال سابقه فعالیت های تجاری / تولیدی به تائید دونفر از دارندگان کارت بازرگانی و یا داشتن مدرک مجوز تولید صادره یکی از وزارتخانه متبوع.

داشتن محل کسب ( متناسب با رشته فعالیت ) اعم از ملکی/استیجاری.

داشتن دفاتر قانونی با ارائه اظهار نامه های ثبتی.

داشتن حساب جاری معتبر نزد یکی از بانک‌های عامل کشور.

ب) اشخاص حقیقی غیرایرانی

داشتن کلیه شرایط مقرر برای اشخاص ایرانی به استثنای برگ پایان خدمت نظام/معافیت.

داشتن پروانه کار و اقامت معتبر.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

1 - در خواست صدور کارت بازرگانی

2 -  کپی مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم)

3 - کپی کارت ملی

4 -  تکمیل 1 برگ فرم عضویت اتاق (تایپ فارسی-لاتین)

5 - تعهدنامه عضویت در اتاق بازرگانی

6 - تکمیل 2 برگ فرم مشخصات بازرگانی (تایپ فارسی)

7 - اصل و کپی فرم بانک مبنی بر حسن اعتبار بانکی

8 - تکمیل فرم مشخصات فردی و اعلام معرفین و کپی کارت بازرگانی به انضمام نامه کتبی از معرفین مبنی بر تایید سابقه تجاری بیش از 3 سال (دارندگان مدارک دانشگاهی و هم‌چنین دارندگان مجوز تولید از یکی از وزارت‌خانه‌های تولیدی نیاز به معرف ندارند.

9 - اصل و کپی فرم تعهدنامه دریافت کارت بازرگانی و تصدیق امضا متقاضی توسط دفاتر اسناد رسمی.

10 - دو برگ اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت‌ها رسیده باشد.

11 - اصل و کپی گواهی پلمپ دفاتر، از اداره ثبت شرکت‌ها.

12 - اصل و فتوکپی گواهی عدم سوء پیشینه.

13 - 5 قطعه عکس 4×3 .

14 - دو سری فتوکپی از کلیه صفحات شناسنامه متقاضی (حداقل سن 21 سال تمام) و رویت اصل آن.

15 - دو برگ فتوکپی کارت پایان خدمت و معافیت از خدمت سربازی برای آقایان و رویت اصل آن.

16 - دو سری فتوکپی از کلیه صفحات سند مالکیت شش دانگ یا ارائه اجاره‌نامه محضری محل کار. (در صورت عادی بودن اجاره نامه محل کار، ارائه دو سری فتوکپی از کلیه صفحات سند مادر با رویت اصل سند، چنانچه سند به صورت مشاع تنظیم شده علاوه بر رعایت موارد تعیین شده در این بند، ارائه رضایت نامه کتبی سایر مالکین از طرف متقاضی کارت الزامی است.

17 - اصل و فتوکپی فیش واریزی به حساب سازمان بازرگانی استان با ذکر نام شرکت.

18 - اصل فیش حق عضویت بسته به میزان سرمایه طبق فیش تقدیمی و فیش حق تمبر.

تذکر1. کارمندان تمام وقت دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.

تذکر2. در صورتی که متقاضی نتواند برای انجام امور مربوطه شخصا مراجعه نماید مراجه کننده ملزم به ارائه وکالتنامه رسمی و یا معرفی نامه از طرف متقاضی است.

تذکر3. هر شخص بیش از یک کارت بازرگانی اعم از حقوقی و یا حقیقی نمی‌تواند داشته باشد.

موارد معافیت از داشتن کارت بازرگانی

1 - شرکت تعاونی مرز نشینان

2 - ملوانان ایرانی شاغل در شناورهایی که در بین سواحل ایران و سایر کشورها در تردد هستند.

3 - پیله وران

4 - کارگران ایرانی شاغل در خارج از کشور در صورت داشتن کارنامه شغلی از وزارت کار.

5 - کالاهایی که صدور آنها به تشخیص گمرک برای فروش نیست.

ابطال کارت بازرگانی

مدت اعتبار این کارت حسب درخواست متقاضیان از یک تا پنج سال بوده که در صورت تائید توسط وزارت بازرگانی معتبر  است.

الف) ابطال اختیاری/انصراف

اشخاص اعم ازحقیقی و حقوقی در صورت انصراف از داشتن کارت بازرگانی می‌توانند با ارائه مدارک ذیل به اتاق‌های بازرگانی و تعاون اداره کل مقررات صادرات و واردات یا سازمان‌های بازرگانی استان‌ها تقاضای ابطال کارت کنند.

ب) ابطال اجباری

در صورتی‌که بعد از صدور کارت بازرگانی مشخص شود که دارنده کارت فاقد یک یا چند شرط از شرایط دریافت کارت است و یا بعد از صدور فاقد شرط یا شرایط مذکور شده است، وزارت بازرگانی می‌تواند نسبت به ابطال کارت اقدام نموده و موضوع را به اطلاع اتاق بازرگانی و صنایع  ایران یا اتاق تعاون حسب مورد می‌رساند.

در صورتی که این امر برای اتاق بازرگانی یا اتاق تعاون مشخص شود باید موضوع را جهت ابطال به وزارت بازرگانی منعکس نماید.

در ضمن افرادی که مرتکب قاچاق شوند طبق ماده 30 قانون امور گمرک ایران اگر دارای کارت بازرگانی باشند در صورت محکومیت علاوه بر مجازات‌های مربوط از عضویت اتاق بازرگانی شعب آن در شهرستان به صورت موقت یا دائم محکوم و کارت بازرگانی نیز باطل می‌شوند.

در صورتی که موضوع به دادگاه ارجاع شده باشد بنا به پیشنهاد گمرک و تشخیص کمیسیون مرکب از نمایندگان وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و اداره کل گمرک ممکن است بصورت موقت یا دائم از عضویت  اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران محروم گردند . در هر حال این اقدام مانع از تعقیب مرتکب در مراجع قانونی نخواهد بود.
16
روش هل سل / نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت
« آخرين ارسال توسط noyasystem آگوست 07, 2017, 11:35:02 am »
[size=24pt]نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت[/size]

برای طراحی یک سایت موفق، مثل تمام کارهای روزمره دیگر، نیاز به ابزارهایی می باشد. طراحی وب سایت، عمدتا به دو قسمت تقسیم می شود. قسمتی از آن، طراحی فایل های گرافیکی مورد نیاز برای پوسته سایت و دیگر المان مورد نیاز در سایت می باشد و قسمت دیگر طراحی، مربوط به برنامه نویسی و چیدمان کدهای HTML و دیگر کدهای مورد نیاز در طراحی سایت می باشد.

به بیان دیگر، طراحی سایت، شامل طراحی و برنامه نویسی می باشد. برای این منظور نیز، شخص طراح، دست کم باید از دو نرم افزار متفاوت در طراحی سایت استفاده نماید.

نرم افزارهای مورد نیاز طراحی فایلهای گرافیکی
چنانچه شما با طراحی گرافیکی آشنایی مختصری داشته باشید حتما برخی از اسمها نظیر Photoshop، [url=http://noyasystem.com]noyasystem[/url] CorelDraw، Adobe Illustrator، PaintShop Pro، FireWorks و غیره، برایتان آشنا می باشند. اینها برخی از نرم افزارها و مهمترین نرم افزارهایی می باشند که در طراحی فایلهای گرافیکی در یک وب سایت، مورد استفاده قرار می گیرند. توجه به این نکته داشته باشید که لزوما دلیلی وجود ندارد تا یک طراح، بر تمامی این نرم افزارها تسلط داشته باشد و یا آنکه تمامی این نرم افزارها در طراحی یک وب سایت، می بایست مورد استفاده قرار گیرند. بلکه استفاده از یکی از آنها، معمولا می تواند کار را به سرانجام برساند.

نرم افزارهای مورد نیاز در برنامه نویسی صفحات اینترنتی
وقتی صحبت از برنامه نویسی می شود، تجربه نشان داده است که معمولا مردم نه تنها رغبت زیادی از خود نشان نمی دهند، بلکه حتی از آن گریزان هستند. عموما برنامه نویسان حرفه ای، مادر زادی و ژنتیکی برنامه نویس هستند. آنها طرز تفکری دارند که بسیار شبیه به منطق کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی می باشد و این مهارت و علاقه، چیزی نیست که اکتسابی بدست آمده باشد بلکه در ذات یک برنامه نویس حرفه ای ار بطن تولد قرار داشته است – همانند نقاشی که با دانشگاه رفتن، نمی تواند هنر کسب کند. هنر ذاتی است و کلاسهای دانشگاهی، تنها یک تقویت کننده برای استعدادهای یک هنرمند می باشد.

در هرحال، به بحث اصلی باز می گردیم. نرم افزارهای مورد نیاز برای برنامه نویسی کدهای مورد نیاز در یک [url=http://www.noyasystem.com]طراحی سایت نویا سیستم[/url] شامل موارد زیر می باشد:

    DreamWeaver
    FrontPage
    VisualStudio

اینها مهمترین نرم افزارهای مورد نیاز در کد نویسی برای طراحی وب سایت هستند. در مجموع، شاید بتوان گفت که نرم افزارهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که در امر کد نویسی سایت کمک بزرگی برای یک طراح می باشند ولی سعی ما بر آن بود تا مهمترین و مرسوم ترین آنها را لیست نماییم.
17
فرآیند آندایز آلومنیم / جواب دادن سوالات
« آخرين ارسال توسط Ala جولای 29, 2017, 12:06:12 am »
سلام خدمت همه دوستان
اقای رفیعی میشه به سوالات من جواب بدین ممنون میشم
18
باسلام وخسته نباشید
نرمکن خیلی زیاد دروان نیکل چه مشکلاتی را به همراه دارد
ایا زیاد بودن ان به سر عت ابکاری می افزاید یانه
زیاد بود ان چگونه مشخص می شود
وهم چنین کم بودن نر مکن
ممنون میشم کمکم کنید
19
فرآیند آندایز آلومنیم / نحوه برداشتن ابکاری نیکل از روی المینیوم
« آخرين ارسال توسط Ala جولای 28, 2017, 02:33:59 pm »
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان
و به خصوص اقای رفیعی
می خواستم نحوه برداشتن اب نیکل از روی قطعه المینیومی را بدونم
با تشکر فراوان
20
[quote author=samira link=topic=503.msg979#msg979 date=1493485922]
سلام
بنده برای اینکه سولفات روی  هفت آبه رو بتونم حل کنم باید مقدار زیادی  اسیدسولفوریک استفاده کنم که باعث شده ph محلولم خیلی پایین باشه. آیا پایین بودن ph اثر سوئی روی پوشش خواهد داشت؟

همچنین وقتی ژلاتین اضافه میکنم محلولم از حالت یکنواختی خارج میشه و دلمه میشه. ممنون میشم راهنماییم کنید
[/quote]
سلام ، من با روی و فلزات این گروه سروکله نزدم فقط یکبار یک کوپل سه تایی آلیاژ آب دادم که تو یکیش روی بود .
اگر شما خودتون محلول الکترولیت یا به قولی نمک سولفات رو میسازید میتونید با حلال الکترولیت استانداردتون رو از سولفوریک اسید جدا کنید
یک دوفاز میشه که به سادگی میتونید جداشون کنید
(نمک وقتی خشک میشه انحلالش خیلی متفاوت میشه ! )

من الکترولیتی مصرف میکنم که 50 گرم در لیتر اسید سولفوریک اضافی داره و اتفاق خاصی هم برای کارم نمیوفته ولی خب گالوانیزه با ایریدیوم فرق داره ،
اما نیازی ندارید این همه اسید سولفوریک به گفته خودتون مصرف کنید ، صد گرم سولفات روی رو میتونید آب با کمک و یک ترکیبی که رادیکال آزاد ایجاد میکنه حل کنید(مثل کراس لینکرهایی که تو پلیمریزاسیون استفاده میشه )  و با کمک آلکیل اکریلات ها فام آبی رنگ روی هم میتونید بگیرید و اصلا اسید سولفوریک هم بهش اضافه نکنید
چهره کارتون هم میشه مثل نقره تقریبا و خیلی خیلی کم فام زرد داره ( نه مثل نیکل و اصلا به چشم نمیاد و به نظر فامش نقره ایه ).
شکل نمکتون اینجوری میشه و بین هر اکسیژن آزاد یک خلا ایجاد میشه که خودش جذب سطحی شدیدی ایجاد میکنه و زمانی که جریان رو وصل میکنید خودش گرما زا میشه و سولفات رو اکسید میکنه و تو اون خلا ها روی آزاد میشه و حرکتشو با چشم هم میتونید ببینید که به سمت کاتد میره
اسید سولفوریک اضافی هم مدام هی میره و بر میگرده که گرما زا بودن هم به این دلیله
H2SO4 تبدیل میشه به H2S2O7 که مثل آتشفشان بخار میکنه و بوی باروت میده ولی تو همون وان باز با آب به دو تا سولفوریک اسید میشکنه
میشه این
H2S2O7 + HOH--------->2H2SO4
وضعیت روی هم این میشه و بین واکنشهای سولفوریک اسید و سولفات تو خلا گیر میوفته
Zn-O-OZn
    Zn |
  S2O7-S-O-O-Zn
وقتی هم فلز فعال در الکترولیت مصرف شد تو باطله کمتر از 7 درصد آب دارید  :) اما چند برابر اون اسید سولفوریکی که خودتون اضافه کردید اسید تولید میشه که قابل ریکاوریه
حالا دوستان متخصص باید نظر بدن من جسارت نمیکنم
موید باشید
صفحه: 1 [2] 3 4 ... 10