33
« آخرين ارسال توسط درخشان می 18, 2017, 08:54:02 pm »
[quote author=درخشان link=topic=500.msg989#msg989 date=149501718جناب رفیعی عزیز این اتفاق زمانی بوجود اومد که برای تنظیم phوان نیکل سولفوریک استفاده کردیم و عملا قطعاتی که یک بار فرایند نیکل کروم بر روی انها انجام شده اتفاق میوفتهو و زمانی که کروم برداری میشه ودوباره ابکاری نیکل و کروم انجام میشه قطعه بدون عیب کروم میگیره بدون لکه . البته قطعاتی رو که برای اولین بار ابکاری میشن قبل از خروج از نیکل اگه برق رکتی فایر رو سلکتور ها رو پایین بیارن در کروم لکه شیری رنگ بوجود نمیاد ولی اگربرق رو پایین نیارن باز این لکه های شیری رنگ بوجود میاد البته قطعات دو ابه لکه شیری بعد از کروم ندارن .بازم از راهنماییتون تشکر فراوان رو دارم اگه امکانش هست یه کاتالیزور خوب معرفی بفرمایید
[/quote]